неділю, 13 квітня 2014 р.

Веб 2.0

Веб 2.0

(англ. Web 2.0) — поняття, яким користуються для позначення ряду технологій та послуг інтернету, точніше його частини — всесвітньої павутини, відомої також як Веб (англ. WWWeb). Окрім цього цим поняттям описують зміну сприйняття інтернету користувачами.
Термін було запроваджено у 2004 видавництвом О'Рейлі (англ. O'Reilly Media) та комерційним організатором серії конференцій під назвою "Web 2.0", — МедіаЛайв (англ. MediaLive, сьогодні англ. CMP Technology) Концепція Веб 2.0 народилася на сумісному мозковому штурмі видавництва O’Reilly Media і компанії MediaLive International. Веб-піонер і віце-президент O’Reilly Дейл Дагерті (Dale Dougherty) відзначив, що сам-то веб далекий від краху і навіть важливіший, чим раніше, раз вже вражаючі нові застосування і сайти з’являються із завидною регулярністю. Більше того, у фірм, що пережили колапс, було щось спільне. Можливо, в результаті доткомівського краху має сенс говорити про Веб 2.0. Ми вирішили, що так і є. Так народилася Web 2.0 Conference.
За півтора роки термін “Веб 2.0″ прижився (більше 9,5 млн. посилань в Google). Але щодо того, що він означає, думок багато. Одні прийняли нову концепцію, інші вважають, що це безглуздий маркетинговий термін.
Я постараюся пояснити, що ми маємо на увазі, кажучи про Веб 2.0.
Аналізуючи найбільш успішні проекти Веб 1.0 і найцікавіші нові застосування, ми спробували виділити основні принципи Веб 2.0.

Немає коментарів:

Дописати коментар