понеділок, 9 квітня 2012 р.

Модуль 1. Рефлексія.

Модуль 1. Рефлексія. Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: а) створити власний блог; б) визначити навички 21 століття та навички мислення вищих рівнів, які доцільно формувати в обраній навчальній темі; в) створити мережевий опитувальник для спілкування з учнями в Інтернеті. Під час роботи над цим модулем найважчим було сформулювати власні цілі та завдання. Цікавим виявився Е-посібник, який можна використовувати на уроках інформатики, для актуалізації самостійного навчання учнями та стимулювання логічного мислення.

2 коментарі:

  1. Намагайтеся більше писати про СВОЇ думки та враження від навчання за модулем. Спробуйте частіше писати в реченні ( або починати його ) слово Я. НАприклад, "Мені найважче було ... ", "Мені був цікавий Е-посібник..." , "Я хочу спробувати застосувати його ...".
    Спробуйте!
    Успіхів і натхнення ,
    Ніна Д.

    ВідповістиВидалити