Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме, в другій частині заняття я займалася створенням вхідної презентації, що в принципі непогано вмію робити (я так думала), але знайшлися пробіли! Для мене новим прийомом виявився - прийом вбудування об'єкту, а потім його ще й потрібно "оживити". Цікавою та місцями новою була інформація про визначення навчальних потреб учнів, деякі прийоми я вже використовую на своїх уроках в етапах актуалізації знань перед початком вивчення нової теми, але багато з них виявилися для мене новими.
Вважаю, що плідно провела сьогоднішній день та набула нові знання, тобто неквапливо але впевнено я продовжую рухатись до своєї мети!
Вважаю, що плідно провела сьогоднішній день та набула нові знання, тобто неквапливо але впевнено я продовжую рухатись до своєї мети!
Добре, що Ви не "зациклююєтесь" тільки на технічних засобах, а "пропускаєте через себе" і методики. А що конкретно виявили нового для себе? Поділіться. Успіхів!!!
ВідповістиВидалитиДуже цікавими для мене були стратегії визначення навчальних потреб, наприклад, методика "З-Х-Д", побудова оглядових діаграм.
ВідповістиВидалити