вівторок, 10 квітня 2012 р.

Модуль 4.Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме, в другій частині заняття я займалася створенням вхідної презентації, що  в принципі непогано вмію робити (я так думала), але знайшлися пробіли! Для мене новим прийомом виявився -  прийом вбудування об'єкту, а потім його ще й потрібно "оживити". Цікавою та місцями новою була інформація про визначення навчальних потреб учнів, деякі прийоми я вже використовую на своїх уроках в етапах актуалізації знань перед початком вивчення нової теми, але багато з них виявилися для мене новими.
Вважаю, що плідно провела сьогоднішній день та набула нові знання, тобто неквапливо але впевнено я продовжую рухатись до своєї мети! 

2 коментарі:

  1. Добре, що Ви не "зациклююєтесь" тільки на технічних засобах, а "пропускаєте через себе" і методики. А що конкретно виявили нового для себе? Поділіться. Успіхів!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікавими для мене були стратегії визначення навчальних потреб, наприклад, методика "З-Х-Д", побудова оглядових діаграм.

    ВідповістиВидалити