середу, 11 квітня 2012 р.

Модуль 5-6. Рефлексія

Працюючи сьогодні над 5 і 6 модулями, я сформувала для себе уявлення, як саме можна використовувати, здавалось би далекі від навчання речі (наприклад, електронну пошту і блоги) в навчанні за методом проектів. Дізналася нові прийоми, як тренер, а саме, "Метод 3-2-1", розподілення обов'язків в групах та обрання "тайм-кіпера", який слідкує за часом, відведеним на виконання вправи. Величезне задоволення отримала від вправи "Бібіті-бібіті-бом", впевнена, що мої учні будуть в захваті, коли я їм привезу цю руханка! Багато часу я сьогодні присвятила роботі з блогом, адже це була моя первинна мета, але я так і не змогла гарненько оформити заголовок та додати до нього картинку, справа. Шановні колеги, якщо ви пробували таке робити і у вас вийшло, підкажіть, будь ласка!?

2 коментарі: